Monday, April 6, 2009

join menjawab survey

Tagged ni dari wan

1.Bekas kekasih saya adalah :

seorang yg lupe diri =p

2.Saya sedang mendengar:

nad(housemate sy) membebel,mencari excuse utk ponteng class.haha

3.Mungkin saya patut :

berhenti makan

4.Saya suka :

duit

5.Sahabat-sahabat baik saya :

kalo list down,takot de name yg tertinggal ,nnt ade yg kecik hati sbb x dpt title jd kwn baek saye.haha

6.Saya tak paham :

kenape saye jwb survey ni.haha

7.Saya kehilangan :

pinggang yg ramping.muahaha.

8.Ramai yang berkata :

nad dan intan dah gemok.haha

9.Makna nama saya :

atiqah = yang mulia.kan?haha

10.Cinta itu adalah:

bute,tuli pekak bisu juge.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :

nak terkencing.

12.Saya akan cuba :

habiskan jawab survey nih.byk sgt soalan die hoho


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :

selalunye menipu je kalo ckp pasal selamanye.cm lah tau ape yg nk jd di mase hadapan.

14.Telefon bimbit saya :

warne pink berkulat sudah,slalu off2 sendiri pulak tuh

15.Bila saya terjaga dari tidur :

Saya rasa nk makan

16.Saya paling meluat apabila :

kne study

17.Pesta/Parti adalah :

memeningkan bile kne pilih baju ikut tema

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

kucing yg xde gigi

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :

100 tahun.sbb x mati2 lg.haha

20.Hari ini :

sy x buang air lagi.haha

21.Malam ini saya akan :

tido lah

22.Esok pula saya akan :

makan ,tido lagi

23.Saya betul2 inginkan :

3 lori duit

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

muke yg burn lepas bermandi mande di bukit merah.=(

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

slalu wat purse saye jadi kosong.

26.Makanan Barat atau Jepun :

mahal tp sodap

27.Bilik yang terang atau gelap :

x kisah pon.bleh je tido

28.Makanan segera adalah :

menghilangkan kerampingan perempuan seluruh dunie

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

xyah la p class nad...haha

30.Siapa yang anda nak Tag?

sume dah jawab an srvey nih?xyahla tag sesape.haha

1 comment:

~wan~ said...

mesti tgh tahan kencing masa wt en3 ni...hahahaha...